מסגור תמונות לצלמים, מסגרות לציורים ומסגור מוזיאלי במגוון טכניקות מתקדמות.
אנו מייצרים את כל סוגי המסגרות בעבודת-יד, ללא יוצא מן הכלל. המסגרות מיוצרות ממגוון רב של עצים גולמיים, תוך התאמת הגודל, הצבע ועיצוב הפרופיל ליצירה.
היתרון ביצירת כל תהליכי המסגרת in house, בסדנת העץ שלנו, הוא באפשרות לבקרה גבוהה ולתוצאה שאינה מתפשרת על איכות התוצר הסופי. אנו מתמחים במסגור מודרני עכשווי במגוון סגנונות כגון - מסגרת קופסה מעץ, מסגרת צפה, מסגרת אלומיניום, קופסת אור ומסגרות מתיחה לציורים, כל זאת עם פרופילים מעץ או אלומיניום נקיים ודקים.
ניתן לייצר אצלנו פרופיל בכל עובי ועומק, ואף לשדרג אותו באופנים שונים לקבלת מראה קלאסי או יוקרתי ומהודר. בנוסף לפרופילי עץ, ניתן למסגר בפרופילי אלומיניום של חברת Nielsen היוקרתית. הזכוכיות שאנו משתמשים בהן עומדות בסטנדרט המוזיאלי הגבוה ביותר. בחדר הצביעה אנו משתמשים בשתי טכניקות: צביעה ידנית וצביעה בהתזה (בתנור), ומתאימים את הצבעים לכל מסגרת בנפרד.
כאן תמצאו את כל המידע והפרטים על סוגי המסגרות, העצים, הזכוכיות והפספרטו הקיימים בבית המלאכה שלנו. אנחנו חושבים גם מחוץ לקופסה! נשמח לייצר מסגרות בצורות שונות ומותאמות אישית לעבודה, כגון עיגול, אליפסה, או לפי כל קובץ וקטורי שתכינו לנו.
ניתן גם למסגר את היצירה במסגרות מסוגים שונים:
- מסגרת אלומיניום
- קופסאות מעץ
- מסגרות צפות
- מסגרות מתיחה לציורים
- קופסאות אור
עצים טבעיים:
עצים מיוחדים טבעיים:
אנחנו צובעים את המסגרות שלנו בשתי טכניקות – צביעה בהברשה וצביעה בהתזה. ניתן לבחור את הצבעים מתוך מבחר הצבעים הקלאסיים (גווני אפור ושחור, גוונים לבנים קרים וחמים וגוונים חומים), וניתן גם לבחור מתוך מניפת צבעים או על ידי דגימת גוון של צבע מתוך העבודה הממוסגרת.
צביעה בהברשה
- טכניקת צביעה ידנית המייצרת כיסוי מלא ועשיר ומשאירה טקסטורה עדינה של פעולת ההברשה על העץ.
צביעה בהתזה
- טכניקת צביעה המייצרת כיסוי חלק מאוד ונטול טקסטורה.
אנחנו משתמשים במגוון זכוכיות ופרספקס מוזיאלי, המאפשר לנו לתת מענה לכל תנאי תצוגה ייחודי של היצירה, למשל בית שטוף אור, חללים חשוכים וכל המנעד שביניהם. את הזכוכיות אנו מתאימים עד לגודל של 183X300 ס"מ. האפקט של זכוכית ללא השתקפויות הוא משמעותי ביותר ליצירה. כשאתם מגיעים אלינו לבחור מסגרת, אל תשכחו לשאול אותנו לגבי ההבדלים בין הזכוכיות. אתם לא תאמינו למה שתראו (או לא תראו:).
ציפוי אנטי רפלקטיבי
- זכוכית או פרספקס אנטי רפלקטיביים (נקראים גם ״זכוכית או פרספקס מוזיאליים״) הם סטנדרט במוזיאונים ובגלריות. ציפוי אנטי רפלקטיבי יוצר משטח המקטין את רוב ההשתקפויות, משפר את חוויית הצפייה ביצירה ומגן עליה מקרינת UV.
חסימת קרינת UV
- ציפוי אנטי רפלקטיבי לזכוכית חוסם את קרינת ה-UV ושומר על היצירה מפגעי אור ודהיית צבעים לאורך שנים רבות. זכוכית בציפוי זה קיימת בשתי רמות של חסימה: 70% או 99%. זכוכית או פרספקס מוזיאליים מצופים ברמת חסימה של 99% מקרינת UV, וכמובן גם מבטלים השתקפויות. אם חסימת ה-UV פחות חשובה לכם ועיקר העניין שלכם הוא להוריד השתקפויות, בקשו זכוכית אנטי רפלקטיבית בעלת ציפוי של 70% חסימת UV. מחירה נמוך יותר.
חיבורן של עבודות אמנות אל המסגרת מתבצע בעזרת נייר רקע נטול חומצה בגוון המתאים לעבודה. ניתן להדביק את היצירה אל הנייר בשתי שיטות עיקריות: הראשונה היא הדבקה בעזרת דבק דו צדדי נטול חומצה, המחבר את העבודה לנייר הרקע בחוזקה. חסרונה העיקרי הוא שאם יהיה צורך לנתק את היצירה מהנייר בעתיד, לא יהיה קל לעשות זאת בלי לפגוע ביצירה. הטכניקה השנייה היא חיבור היצירה לנייר בעזרת צירים עשויים נייר יפני מקופל (הינג׳ים) ודבק על בסיס מים, שאינו פוגע ביצירה וניתן לניתוק בקלות. שיטה זו היא המקובלת יותר בקרב משמרי נייר.
הדבקה קבועה
- הדבקה עם דבק דו-צדדי נטול חומצה.
הדבקה הניתנת לפירוק
- הדבקה עם צירים (Hinges) ובעזרת נייר יפני.
פספרטו הינו קרטון מוזיאלי המשמש כמסגרת פנימית המונחת על היצירה בזווית של 45 מעלות. הוא מחזיק את היצירה ומעניק לה מרחב נשימה. הפספרטו מגיע בעוביים שונים (1.5 עד 3 מ״מ) ובטווח הגוונים שבין שחור, אפור, אופווייט ולבן. אנחנו משתמשים בבית המלאכה בפספרטו מוזיאלי, שהינו בעל טקסטורה עדינה ובעל PH ניטרלי לשמירה מיטבית על הנייר או ההדפס לאורך זמן.
פספרטו לשימור
- פספרטו לשימור – קרטון עם טקסטורה עדינה המיוצר מסולפיט, נטול חומצה וליגנין, בעל PH ניטרלי.
פספרטו מוזיאלי
- קרטון ללא טקסטורה המיוצר מכותנה, נטול חומצה ולינגין, בעל PH ניטרלי.
- ניתן לייצר פספרטו עד גודל 150×240 ס״מ בחתיכה אחת!
- ניתן לחתוך חלון פספרטו בכל צורה גאומטרית.